Navigatie

HEB JIJ EEN VRAAG OF EEN KLACHT?

Wat vervelend dat je een klacht hebt. Wij willen uiteraard graag de klacht voor je oplossen, dus twijfel niet en neem contact met ons op. Wij zijn het best bereikbaar via de email: info@zusjez.nl, maar bellen mag ook. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)6 36 53 74 15.  Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons snel een bevestiging. Niet elke klacht is 1,2,3 op te lossen, maar binnen 14 dagen krijg je van ons in ieder geval bericht. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan berichten wij dat ook.

Wil je liever jouw klacht niet bij ons neerleggen? Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk, zodat je daar ook jouw klacht kunt bespreken. Neem dan contact op met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk.

  Heb je andere vragen of opmerkingen? Wij horen het graag!

 

 

© 2017 - 2019 Zusjez | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel