Retourneren
Wil je graag (een deel van) jouw bestelling retourneren? Dat kan! Wij geven hier aan hoe je jouw bestelling kan terugsturen.
Wat is de retourtermijn?
Je kan (een deel) van je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Stuur de artikelen in de orginele verpakkingen voldoende gefrankeerd en goed verpakt naar onderstaand adres:
Zusjez
Afdeling Retour (o.v.v. ordernummer)
Waterdam 24
7642 JL Wierden
Nederland
Het is niet nodig om jouw retour via de e-mail aan ons te melden. Zodra we jouw retour hebben ontvangen storten wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag naar je terug. De verzendkosten van de levering worden ook vergoed, mits je de bestelling volledig retourneert. De kosten voor retourneren worden door Zusjez niet vergoed.
Overige voorwaarden:
- Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt heb je 30 dagen bedenktijd. Bij deelleveringen gaat deze bedenktijd in zodra je het laatste artikel uit je bestelling hebt ontvangen.
- Retouren die niet met zorg zijn verpakt / verzonden en beschadigd aankomen kunnen helaas niet gecrediteerd worden.
- Zusjez behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag terug te storten wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd.
- Zusjez is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen.
Bestellingen die bij ons retour komen omdat PostNL jouw bestelling niet kon bezorgen of omdat de bestelling niet is afgehaald bij een PostNL afhaallocatie crediteren we minus de verzendkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling te ruilen. Je kan wel jouw bestelling retourneren zoals hierboven beschreven en bij ons de gewenste artikelen opnieuw bestellen in de webshop.
Heb je nog vragen over het retour zenden? Stel deze gerust via info@zusjez.nl