Verzending 

Zusjez regelt de verzending van de bestelling via PostNL. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je hieronder!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Duurt niet lang hoor! Wanneer de betaling van je bestelling binnen is,  verzenden wij de volgende werkdag jouw order (uitgezonderd feestdagen en vakanties). Op het moment dat het pakket bij het sorteercentrum van PostNL binnenkomt, ontvang je een mail van PostNL met de track & trace code om de zending te volgen.

PostNL komt de volgende dag (m.u.v. zondag) op het door jou opgegeven adres langs om het pakket af te leveren.

Zodra jouw order door ons bij PostNL is afgegeven, ontvang je een verzendbericht en vanaf dan geldt de volgende verzendduur *:

1-3werkdagpakketpost
2-3werkdagenBelgië en Duitsland


De door ons gemelde verzendduur is een indicatie van PostNL. Helaas kunnen wij  op basis van deze gegevens geen garantie verlenen t.a.v. duur van de bezorging. Door de feestdagen, Sale en Black Friday zien wij dat PostNL het altijd erg druk heeft. Het lukt PostNL dan niet altijd om jouw pakket de volgende dag te bezorgen (soms kunnen er meerdere dagen overheen gaan). Ben je benieuwd wanneer je pakket komt? De track & trace code laat zien waar jouw pakket op dat moment is. Zusjez adviseert daarom altijd: Bestel op tijd! 

Hoeveel verzendkosten betaal ik in Nederland?  

GratisBij orderbedrag vanaf € 50,-
€ 4,95Pakketpost
  

Wat zijn de verzendkosten naar Duitsland en Belgie?

Was kostet Versand nach Deutschland?
Quels sont les frais d'expédition vers la Belgique ?

Gratis
Kostenlos
Gratuit
Bij orderbedrag vanaf € 75
Für einen Bestellwert von € 75
Pour les commandes de €75
€ 6,95

 
Pakketpost / Parzalle / Colis postal
 

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een PostNL punt of thuis laten bezorgen?

Bij Zusjez kan beiden. Bij de checkout kan je aanvinken welke bezorgmethode jouw voorkeur heeft. Kies je voor ophalen bij een PostNL locatie, dan kan je via de track & trace volgen wanneer jouw bestelling is bezorgd op de afhaallocatie. Kies je voor bezorging aan huis, dan biedt PostNL 1x de bestelling bij je aan. Via de track & trace kan je zien wanneer de postbezorger langs komt.

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren bij een Pakket- en briefautomaat van PostNL?

Ook dat kan bij Zusjez. Wel willen mij geven dat de maximale afmeting van het pakket  41 x 61 x 52,5 cm mag zijn. Bestel je een groot artikel of meerdere artikelen van enig formaat, dan is het afleveren bij een Pakket- en briefautomaat dus niet mogelijk.  

Wat gebeurt er als een bestelling niet wordt afgehaald?

Heb je gekozen om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie, dan ontvang je van PostNL een bericht wanneer jouw pakket op locatie is. Je hebt 1 week de tijd om de bestelling op te halen. Wanneer je de bestelling niet (tijdig) ophaalt, stuurt PostNL deze zending retour naar ons. Hiervoor brengt PostNL ons pakketkosten in rekening. Wanneer je bestelling om deze reden retour komt naar ons maken wij een credit voor de bestelling op en brengen € 4.95 aan retourkosten in rekening.

Let op! Vanaf 1 juli 2022 informeert PostNL je digitaal (via de track & trace) over je pakket. PostNL laat geen niet-thuisbriefje meer achter. 

Wat gebeurt er met een bestelling als je niet thuis bent als het wordt bezorgd?

Ben je niet thuis als de bestelling wordt bezorgd? PostNL brengt jouw bestelling dan naar een afhaallocatie dicht bij jou in de buurt. In je track & trace overzicht kan je zien op welke afhaallocatie jouw bestelling is bezorgd.

Je hebt 1 week de tijd om de bestelling op te halen. Wanneer je de bestelling niet ophaalt, stuurt PostNL deze zending retour naar ons. Hiervoor brengt PostNL ons pakketkosten in rekening. Wanneer je bestelling om deze reden retour komt naar ons maken wij een credit voor de bestelling op en brengen € 4.95 aan retourkosten in rekening.

Let op! PostNL informeert je digitaal (via de track & trace) over je pakket. PostNL laat dus geen niet-thuisbriefje meer achter. 

Ik heb geen track & trace code ontvangen?

Zodra jouw pakket bij PostNL is in gescand ontvang je per email de track & trace code. Heb je bij ons besteld dan ontvang je in de loop van de volgende werkdag de track & trace code . 

Heb je geen email ontvangen? Misschien is de bevestigingsmail door de spamfilter tegengehouden. De bevestigingsmail vind je dan terug in het mapje ‘spam’ (ongewenste email). Heb je een Gmail adres? Dan kan de bevestigingsmail ook zijn gelabeld als ‘reclame’, je vindt de email dan terug in het tabblad Reclame.

Heb je toch geen mail ontvangen? Dan kan je het ordernummer mailen naar info@zusjez.nl. We sturen je dan nogmaals de track & trace code. 

How much shipping costs do I pay for delivery outside the Netherlands​?

Zusjez offers the following international delivery options. Please note that delivery will take a bit extra time. Exact delivery times vary per country and are hard to predict. The costs for the different countries are as follows: 

COUNTRYPRICE
Luxembourg€ 12
France, Monaco, Austria, Denmark and Italy   € 15
 
Portugal, Spain, Slovakia and Czech Republic   € 18
 
Finland, Sweden, Poland, Slovenia, Ireland and Hungary€ 20

 
Greece, Croatia, Latvia, Lithuania, Malta, Bulgaria, Romania€ 26

 

Please note that any customs fees (douane costs) are for your own account!

For other countries please contact us: info@zusjez.nl                                                                                                                                       

© 2017 - 2024 Zusjez | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel