Veel gestelde vragen

De meest voorkomende vragen hebben wij hieronder voor je op een rijtje gezet. Mocht jouw vraag er niet tussen zitten, neem dan vooral contact met ons op en wij denken met je mee. 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Na het afrekenen van je bestelling ontvang je van ons binnen 3 uur een bevestigingsmail van je bestelling. In het weekend en in de late avonduren kan het soms wat langer duren.

Heb je toch geen bevestiging ontvangen? Vaak is dit de oorzaak:

Spam-filter of geblokkeerde afzender
Misschien is de bevestigingsmail door de spamfilter tegengehouden. De bevestigingsmail vind je dan terug in het mapje ‘spam’ (ongewenste email). Heb je een Gmail adres? Dan kan de bevestigingsmail ook zijn gelabeld als ‘reclame’, je vindt de email dan terug in het tabblad Reclame.

Heb je een Microsoft emailadres, zoals @hotmail.com, @live.nl of @outlook.com? We adviseren je om ons emailadres info@zusjez.nl uit de lijs met geblokkeerde afzenders te verwijderen. Daarna ontvang je de bevestigingsmail  in je inbox.

Typefout in je emailadres
Misschien heb je een typefout gemaakt in je emailadres. Dat kan uiteraard gebeuren. In dat geval kun je een email sturen naar info@zusjez.nl en wij sturen jou alsnog de bevestigingsmail en de track & trace code van PostNL.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Als je bestelling nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling. Neem contact op met Zusjez door een email te sturen naar info@zusjez.nl en wij bekijken of het nog mogelijk is om 1 of meerdere artikelen toe te voegen aan de bestelling.

Als jouw bestelling verwerkt is, kun je helaas niets meer toevoegen aan je bestelling. Mocht je alsnog een bestelling willen plaatsen onder de € 50*, dan brengen wij verzenkosten in rekening.  

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wil annuleren dan raden wij jou aan om zo snel mogelijk een email te zenden naar info@zusjez.nl. Als jouw bestelling al is verwerkt, kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We hebben meerdere betaalmogelijkheden. Klik hier om te zien welke. 

Hoe verloopt de verzending?

Wij verzenden onze orders met PostNL. Klik hier om te zien hoe de zending verloopt. 

Het geleverde artikel is beschadigd?

Het spijt ons dat het artikel is beschadigd. Neem gerust hierover contact met ons op. Stuur ons een email naar info@zusjez.nl met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer (deze vind je op je factuur);
  • Een fout van de beschadiging;
  • Een korte toelichting.

We nemen binnen 1 werkdag contact met je op voor een oplossing!

Ook als een artikel niet voldoet (omdat er bijvoorbeeld een onderdeel ontbreekt) mag je contact met ons opnemen via het emailadres info@zusjez.nl met vermelding van het ordernummer en een omschrijving van de klacht.

© 2017 - 2024 Zusjez | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel