Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen bij Zusjez gaat erg gemakkelijk:
- Plaats het artikel of de artikelen die je wil kopen in het winkelmandje.
- Ga naar je winkelmandje (op de website rechts boven in) en klik op ‘Bestelling afronden’.
- Je komt in het afrekenscherm waar je jouw adresgegevens, de verzendwijze en de betaalwijze kunt invullen.
- Klik op de button ‘Veilig betalen” en je kunt je bestelling in de veilige betaalomgeving afrekenen.
- Je ontvangt een bevestigingsmail en wij gaan voor jou aan het werk!
Tip: Je kan bij Zusjez ook je eigen account aanmaken. Bestel je een volgende keer bij ons, dan gaat het bestellen een stuk sneller omdat we jouw gegevens al hebben.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Na het afrekenen van je bestelling ontvang je van ons binnen 3 uur een bevestigingsmail van je bestelling. In het weekend en in de late avonduren kan het soms wat langer duren.
Heb je toch geen bevestiging ontvangen? Vaak is dit de oorzaak:
Spam-filter of geblokkeerde afzender
Misschien is de bevestigingsmail door de spamfilter tegengehouden. De bevestigingsmail vind je dan terug in het mapje ‘spam’ (ongewenste email). Heb je een Gmail adres? Dan kan de bevestigingsmail ook zijn gelabeld als ‘reclame’, je vindt de email dan terug in het tabblad Reclame.
Heb je een Microsoft emailadres, zoals @hotmail.com, @live.nl of @outlook.com? We adviseren je om ons emailadres info@zusjez.nl uit de lijs met geblokkeerde afzenders te verwijderen. Daarna ontvang je de bevestigingsmail in je inbox.
Typefout in je emailadres
Misschien heb je een typefout gemaakt in je emailadres. Dat kan uiteraard gebeuren. In dat geval kun je een email sturen naar info@zusjez.nl en wij sturen jou alsnog de bevestigingsmail en de track & trace code van PostNL.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling. Neem contact op met Zusjez door een email te sturen naar info@zusjez.nl en wij bekijken of het nog mogelijk is om 1 of meerdere artikelen toe te voegen aan de bestelling.
Als jouw bestelling verwerkt is, kun je helaas niets meer toevoegen aan je bestelling. Mocht je alsnog een bestelling willen plaatsen onder de € 50*, dan brengen wij verzenkosten in rekening.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je je bestelling wil annuleren dan raden wij jou aan om zo snel mogelijk een email te zenden naar info@zusjez.nl. Als jouw bestelling al is verwerkt, kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren.