Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Na het afrekenen van je bestelling ontvang je van ons binnen 3 uur een bevestigingsmail van je bestelling. In het weekend en in de late avonduren kan het soms wat langer duren.
Heb je toch geen bevestiging ontvangen? Vaak is dit de oorzaak:
Spam-filter of geblokkeerde afzender
Misschien is de bevestigingsmail door de spamfilter tegengehouden. De bevestigingsmail vind je dan terug in het mapje ‘spam’ (ongewenste email). Heb je een Gmail adres? Dan kan de bevestigingsmail ook zijn gelabeld als ‘reclame’, je vindt de email dan terug in het tabblad Reclame.
Heb je een Microsoft emailadres, zoals @hotmail.com, @live.nl of @outlook.com? We adviseren je om ons emailadres info@zusjez.nl uit de lijs met geblokkeerde afzenders te verwijderen. Daarna ontvang je de bevestigingsmail in je inbox.
Typefout in je emailadres
Misschien heb je een typefout gemaakt in je emailadres. Dat kan uiteraard gebeuren. In dat geval kun je een email sturen naar info@zusjez.nl en wij sturen jou alsnog de bevestigingsmail en de track & trace code van PostNL.